Bättre?

Ja, jag tror jag börjar bli bra, jag hoppas det i alla fall för annars är det inte lite irriterande.
Vaknade igår morse med magsmärtor och extremt illamåeende...Joanthan försökte få mig att spy men eftersom jag inte gjort det sen jag var...hm...sju? så gick det inge vidare. Mådde fruktansvärt hela dagen och gick til läkaren,bara för att konstatera att inget hade ändrats och att han fortfarande inte visste vad det var med säkerhet. Han sa dock att det är möjligt att min mage anpassade sig till bakterifloran i Egypten när jag var där men när jag kom hem så ballad min mage helt enkelt ur och det får bara bli bättre av sig själv. I alla fall tror jag det, jag var så trött så hälften av det han sa gick inte in. X)
Men igår fick jag tillbaka delar av min aptit och åt en jätteportion med kyckling och ris med sötsur sås. Mumsi mums. Vi åt ganska sent, vid 21 ngn gång och la oss vid 23. Trodde jag skulle må fy men jag somnade gott och vaknde pigg (!) vid 05.00 X) Onödigt förvisso men det är ett gott tecken att jag inte behöver sova 10 timmar och ändåinte känna mig utvilad. Börjar dock bli lite trött nu igen så det kanske blir till att sova lite middag sen, skulle inte sitta helt fel för jag vet inte vad jag ska hitta på i vilket fall.

Ska försöka ta mig ut en sväng i friska luften idag, i alla fall dra mig runt kvarteret. Det var skönt men jobbigt att gå ner till doktorn igår och jag var ganska så slut när jag kom dit ( 7 min långsam promenad...yey)
Jaja, skrev lite nu för att jag hat grymt tråkigt. Blir kanske en uppdatering sen också om jag inte kommer på något vettigare att göra ;P
Bifogar ett kort på den söta pissen som vi har springandes runt benen här hemma nu:

Kommentarer
Postat av: Tinde

Sara, för christ sake (säger man så???)! Uppdatera! Damnit har du kolat av av det där magonda?

2009-05-06 @ 16:38:30
URL: http://tindes.blogg.se/
Postat av: Tinde

;)

2009-05-06 @ 16:38:40
URL: http://tindes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0