Skratt

Har precis spelat mini pingis med min bror...det var nog den bästa inversteringen på länge. Hittade ett set med ett nät (59cm) två pytterack och en boll (bollen var det dock inte så mkt studs i så vi letade fram en gammal som vi haft sen vi var mindre och spelade pingpong i köket.

Vad kul vi hade! Det var som när vi var små och bollen for till höger och vänster i hela köket. Old memories brought back to life :)


 Minipingis for the win!


Fikade med Liza idag. Vi var inne I stan för hon skulle på jobbintervju och efter det tog vi en liten sväng och satte oss på ett konditori I Nordstan. Det ligger precis bredvid Siba. Det var mysigt, bestämde att vi skulle ses någon dag efter att hon slutade jobbet (ja, hon fick det, Grattis Liza ^^)

Skulle varit i skolan men min grupp kom aldrig så jag gick, dålig stil! Men så blir det väl när alla inte har kontakt med alla. *suck*


Har pluggat hyfsat bra idag, speciellt efter att jag insåg att min Personaladministration inte alls hade vart inställd. Skit dumma, icke-uppdaterade skolplatsen.se. Nåja, det går nog ordna på något sätt, ligger ändå långt före i kursen.


Imorrn blir det fika med Siri. Det var länge sedan vi sågs nu, ska bli kul att se vad som har hänt osv.


Oooh, glömde ju nästan berätta att jag och Jonathan har vart ihop i 10 månader nu. Fast det känns som vilken vanlig dag som helst eftersom han inte är här och jag inte är där. Nåja, vi får ta och pussas extra mycket i helgen när han kommer hit (för omväxlings skull).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0