Omstart?

Det var ett tag sedan jag skrev....ett bra tag sen, bloggyran dog lite skulle jag gissa. Får väl börja om lite igen, det är nästan läskigt hur mycket man glömmer bort om man inte skriver ner det ibland...å andra sidan så har jag minne som en guldfisk så det förvånar mig inte så mycket som man skulle kunna tycka.
*BLUBB*


I dag är det en hyfsat slapp dag, hade bara filmkunskap, vilkert i övrigt är den enda lektionen som jag har den här veckan eftersom alla 3:or har PA:dagar och således så ställs alla de IV-val jag har in eftersom det i stort sett bara går treor i de kurserns. Hyfsat soft. Lite tråkigt dock för jag gillar Personal-administrations kursen...man sitter och skriver vid en dator varje lektion...har tur som går i en grupp med blåsta fiskmåsar....oh, my bad, bimbos...och eftersom de inte jobbar så får jag nästan automatiskt MVG stämpel redan i början av kursen *ler nöjt* Ja, jag måste fortfarande göra proven men det ska nog gå så bra så ^^

Ska plugga fysik sen, kommer få slita som ett djur om jag ska hinna med det på en månad...framförhållnigen på just den biten kan man ju inte kalla den bästa. Men det blir lite så när man inte vet exakt vad det är som krävs eller hur lång tid man har på sig...nu vet jag.
USCH!


HÄR
är fysik boken på sin rätta plats vill jag lova...men ack så är det bara temporärt....jag får inte ens den stora äran att bränna den efter att allt detta är över utan den måste tillbaka till skolan.
suuuuuuck X)

Nåja, nog skojat, det är dags för mig att börja göra ngt vettigt, förrutom att placera fysikböcker i papperskorgar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0