Värme!

Meterologerna utlovar medelhavsklimat hela helgen, nu är det många som är glada.
Jag med, fast jag gillar inte värme så mycket. Tycker dock att det är helt ok värme just nu, så länge det kommer lite blåst eller lite moln emellanåt....och så länge jag slipper gå ut och gå i det för det är döden.
Passar på att gå på kvällarna istället. Idag fick det dock bli på morgonen för det blir ut till Uddevall ikväll efter att jag dratt på stan med Liza ^^

Söker jobb på halvfart ska jag säga...vet inte, har liksom inte ork att maila runt och registerar mig till höger och vänster. Mamma tycker att jag ska passa mig så att ag inte går in i en vägg...eller den där bakom...och jag försöker lyssna till det, samtidigt som det är gör frustrerande att inte ha något att luta sig tillbaka mot.
Ska lämna in mitt CV på en restaurang imorrn. Har inte riktigt fattat om det är en intervju eller inte men det får vi se. Hoppas på det sistnämnda.

Just nu sitter jag på jobbet. Det ringer så mycket att jag inte hiner svara på mailen. Hur hinner di blogga tänker ni, men det går typ av automatik, jag behöver inte tänka på hur jag skriver så som jag behöver när jag svarar på mail.

Stressmotor i magen..har så mycket att göra att jag inte vet var jag ska börja...och det blir inte bättre av att alla mina dagar har vart uppbokade denna veckan, jag vet liksom inte när jag ska hinna med allt...panik! *suckar* Fattar inte varför alla lärare ska bli galna precis innan studenten för. Har de ingen planering? :P


Och i helgen blir det blomsterförsäljning...det ger lite pengar detm trevligt trevligt ^^

Fick tillbaka historiuppsatsen som läraren slarvade bort...VG+/MVG. Det innebar följande konversation:
"Sara, you know, you now have a much better grade" *smiles enquraging*
"So I should do the essay... *EXTREM amount of happiness and involvment*
"Of course you should! * smiles happily
"oh, ok" *smiles and swallows the sigh*
Uppsatsen är en extra uppgift för de av oss som ligger och väger...Jag låg på VG/VG+ och nu är det tydligen Vg+/MVG. Fan! Vaddå ökad press.
Men det är inte prio nummer ett. Först kommer astronomin, historia redovsningen och religionsprovet.

Jägarns vad dte började ringa nu då...måste ha fullständig fokus...see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0