Sommarmorgon

Det ser precis ut som en varm sommarmorgon. Ungefär en sån morgon som inleder en sommardag på vilken man ska ner till stranden, ut till landet eller bara ner på stan och köpa glass.
Det är inte en sån dag.
Nej, idag är en vanlig torsdag som ska genomföras...dvs. skola, jobb, kompis, gym och plugg. Sedan ska man förhoppningsvis hinna med att ta det lungt, söka jobb och chilla lite. Men det är bara en förhoppning.



Var iväg på jobbintervju igår men det sket sig...synd, känner att jag verkligen vill ha ett jobb. Spelar nog ingen större roll vad det är nu, bara jag vet att jag kommer att få någon form av personlig utveckling.

I förrgår hade vi besök av polisen på skolan...japp, nu har någon tänt eld på gympasalen igen...
Nej, jag skoja bara. Det var dags för informationsmöte om studenten, hur man skulle sköta sig osv. Avslutningsvis fick vi sjunga studentsången, bara för att vi skulle kunna den 3/6...jag lovar att jag kommer att få mima istället. Sjunger som en jädrans kråka. X)



Religionsprov på måndag, tisdag, onsdag eller torsdag. vet inte när...vet bara att. Jag skev ju aldirg religionsprovet eftersom jag inte hade pluggat...det värsta är dock att jag inte kommer att ha gjort det nästa vecka heller för jag orkar inte anstränga mig för mer än ett G. G som i Gött...

Nej, nu kanske man ska ta och samla ihop alla sina saker som ska med så jag slipper stressa senare...och så ska jag slå Jonathan en pling och säga att jag Älskar honom ^^

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag :)
Kram.

2008-05-08 @ 09:30:39
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0