Rosenträdgård

Jaha, på söndag ska man alltså bli blomsterförsäljare. Kommer att få träffa massa trädgårdsgalningar och inte kunna något alls. Gött gött.
Det är Jonathans mamma som ska iväg till en tillställning i Strömstad och så behövde hon lite hjälp. Men det ska bli kul. :)



Får la i alla fall kolla upp lite skötselråd på blommor och sånt antar jag, för att stå som ett fån det hatar jag. Annars får jag la ta hand om betalningen eller något. Dock får man ta med en miniräknare med tanke på att min huvudräkning har blivit värre igen :P Borde egentligen låna en mattebok och bara öva...

Har vart en bakhelg denna helgen. Tog en massa fina bilder på det men de har jonathan på sin mobil så nu kan jag inte visa det. Men jag lagade i alla fall en jättefin äppelkaka, en tigerkaka, frallor och en kladdkaka.
Ungefär så här såg det ut:



Jonathan blev glad :P Hans favorit var kladdkakan som gick åt på bara några minuter. Helt otroligt. :P

Nej, men nu måste jag jobba vidare.
Ha're gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0