Redovisning idag!

Historia redovisning idag! Peilade med oskar och martin igår och alla gick in i varann men det verkar som att det löser sig ändå.
Sitter här och är döligt nervös, ont i magen så det smäller om det. Ska snart köra igenom hela alltet en gång till, vill ju inte tappa bort mig under talets gång...och så ska jag komma ihåg att be Martin och Oscar att sparka på mig när jag pratar för fort. Hoppas att de gör det annars kommer talet ta slut alldeles för fort. :S

Fixade två stycken oh presentationsbilder igåf. Kaniner! Så tuffa, de visar Berlin Blockande...före och efter typ. Jättenöjd ^^
Tack för materialet pappa ^^

Jaha, Jonathan ringde igår. Sa att han hade fixat en jag-hatar-dig-för-att-du-fick-en-sån-och-nu-är-jag-dödligt-avundsjuk present till mig. Kombinerad halvårs/födelsedag (trots att jag redan fått en nalle)/studentpresent. jag ska få den i helgen. Kan knappt vänta! Å andra sidan kommer han säker överglänsa mig igen...dum pojkvän X)

Nej, nu kan jag inte sitta här längre, jag har ett föredrag som väntar.
Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0