Motivationen är en bristvara

Och så sitter man här igen, framför bloggen, när man borde plugga. Det gick bra igår kväll fick skrivet en del på föredraget...derssvärre var det inte någonstans sammanhängande eller ens i fullvärdigt, ut detalj synpunkt, så det blev helt enkelt till att skiva om hela skiten. Fy fabian.
Orkar inte lära mig det, engelska suger, jag tappar ord och svamlar. Kanske är jag trött, kanske är det för att jag faktiskt inte har övat mig engelska sen dess att jag gjorde cambridge provet...det stjälper liksom en del.



Och sen har jag den underbara egenskapen, i alla fall är det kommer till att plugga prov in i det sista, jag liksom ger upp och tänker på alla andra saker jag behöver och vil ha gjort. Imorse spelade jag piano, det är första gången på snart ett halvår. Minns ingenting så där satt jag med låtar från min första spelbok, bara för att göra ngt annat än att plugga.
Jag hatar skolan, är så skoltrött nu, så trött på allt tjat om studenten och bra slutbetyg att jag spyr. Vill bara flytta nu, vara i Uddevalla med min älskling och för en gång skull inte behöva tänka på skolan på ett tag. Fysiken kommer jag nog spurta med den sista veckan om jag känner mig själv rätt. 

Jonathan sover, han har som sagt lanat hela den här helgen. Gick och la sig halv åtta i morse...och fann det roande att skicka sms och väcka sin sovande drottning. Jag ringde honom baar för att höra honom säga godnatt och dåsa bort och sen var jag klarvaken. tack hunny...tack, tack. Men det var najs att du messade i alla fall.

Hoppas att du sover gott älskling, tänker en massa på dig ska du veta. och så har jag väldigt tråkigt, annars hade jag inte bloggat så mycket X) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0