Lördag morgon

Den andra, okej tredje (åkte upp vid lunch en lördag), lördagsmorgonen som jag inte spenderar med Jonathan på 6 månader. Det känns helt ok än så länge för jag har liksom inte haft så mcyket tid att tänka, haft fullt upp med att lyssna på mamma, duscha, äta, klä mig osv. Men det kommer nog snart.
Igår var gräslig...jag grät så mycket, mascara i hela ansiktet. Det beror på två saker:

1. Jonathan har börjat spela ganska mycket spel igen. Det gör mig absolut inget att han har en hobby men jag har känt mig, ja, avskärmad. Det har vart som att jag inte riktigt har vart en del av hans liv det sista. Vi pratade länge om det igåt
och en massa andra detaljer som jag inte palla skriva här för det är bara onödigt. Men jag var väääldigt ledsen.


2. Jag är för närvarande under en sådan stress att jag gråter varje kväll i stort sett...det är en massa kvar att göra i skolan innan betygen sätts och allt ska vara klart innan mitten av nästa vecka och jag ligger långt efter. Sedan har vi studenten om snart två veckor, balen (jag har itne skaffat allt ännu), jobbet är snart slut och runt den trettonde (självklart en fredag) så ska vi förmodligen avliva marsvinen. Sen ska det flyttas direkt efter det. Jag vet inte, det händer bara så mycket på en och samma gång att jag snart går i taket. Galet jobbigt. Jag vill helst bara sova.


Jaja, nu ska jag plugga...och undvika att prata med sådana här saker med mamma för hon fattar inte ändå. Fy vad trött jag blir på hennes ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0