Ledig dag

Tydligen så hade de andra fysik prov, men eftersom jag inte tar den kursen (ännu) så är jag ledig idag.
Okej, ledig med modifikation. Jag skulle ha jobbat nu på eftermiddagen men det fick jag ställa in för jag har så sjukt mycket att göra i skolan. Likväl fick jag ställa in att åka till Uddevalla nu i helgen för jag hinner helt enkelt inte. Ont gör det.
Jag vet, alla tycker jag är helt knasig som inte har låtit det gå en enda helg, på 6 månader, utan att jag fått träffa Jonathan...men jag är kär och så är det med det :P 
Om ett litet tag ska jag kila iväg och klippa mig. Det behövs! Sist jag var och klippte mig så hade min uppklippning inte växt ut ordentligt så det såg minst lika risigt när jag gick därifrån eftersom de inte kunde ta allt. Nu är det bättre, längre och slitnare med andra ord, så nu kan nog allt ryka. Det är i alla fall förhoppningen för dåkan håret växa ut friskt och starkt ^^

Igår var det löpning...

...och det var faktiskt riktigt roligt! Jag sprang faktiskt halva banan, det var nästan första gången på två år som jag har sprungit. Och det gick ganska fort också...tror jag klarade banan på ca. 17 minuter med omväxlande löp och gång. :) Det bästa var att jag inte kände av knäet, bara att jag inte har tränat benen för att löpa, snacka om att de blev trötta! Men det var så skönt, och jag kände mig så glad...jag sprang omkring och log för fulla muggar. Det blir ett bra sista minne av gympans löpning det. (dock oroar jag mig lite för nästa vecka då vi ska spela brännboll...sist vi gjorde det så sprang jag och belastade knäet fel och pang sa det...usch!)

Idag ska jag förmodligen dra mig till gymmet också..efter igår vill jag dit varje dag, Jag trodde inte att det skulle hjälpa knäet så mycket att cykla men det har det faktiskt gjort. Tror inte att jag kommer kunna cykla så mycket idag dock för träningsvärken är riktigt go nu. X)

Nu ska jag gå och bäda sängen och borsta tänderna...och dra upp rullgardinerna och titta på den dystra gråa morgonen.

 (I wish)  (men det hade inte vart helt fel heller)

Ha're gött!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0