För det största man kan få, det har jag fått

Så när du inte längre orkar, då orkar jag för två
När du inte ser någon utväg, ja då hittar jag en ändå

Du är aldrig ensam
så länge jag andas, så länge mitt hjärta kan slå
Du är aldrig ensam, glöm aldrig det
Jag gör vad som helst för dig, det hoppas jag du vet

Jga kan gå hela natten, ta ett flyg eller tåg
det spelar igen roll var du är
jag kommer dit ändå

Jag har den mest underbara pojkvän...det finns inte ord att beskriva det jag känner för honom.
Lyssnade på den låten imorse...Mauro Scoccos du är aldrig ensam...och jag tänkte bara på Jonathan, det stämmer så bra på honom. Han flänger hit och dit ifall att jag skulle behöva det, det spelar verkligen ingen roll var jag är för han kommer ändå.
Klart, det stämmer ju lite på mig också :P Jag klarar mig inte utan honom heller. Nu sitter jag i Uddevalla för tredje helgen i rad...men vad gör man inte när det kostar för mycket för Jonathan att ta bilen osv...och när hjärtat värker av längtan. Älskar min älskling.
Vi har nu vart tillsammans i 5 månader...den 24:e maj blir det 6. Ett halvår...känns som ingenting...
För jag vet att hundra år från nu kommer det alltid vara du när jag blundar

Förra helgen körde vi ner till Malmö. Det var jättekul! Vi gick runt på stan, paddlade trampbåt, satt på uteservering mitt i natten, bastade, åt massa god mat (snabbmat 4 life), myste men bäst av allt, umgicks. Tiden gick alldeles för fort. Varenda sekund var underbar.
Tack för hotellbiljetterna pappa ^^
Nu ska vi inte heller förglömma att Jonathan gav mig min 19:års present när vi var där. Han drog mig med till Triangeln och Build a Bear. Det var en workshop där man gjorde sin egna nallar. Det fanns färdigsydda men man fick stoppa dem, namna, klä osv. Jättekul! (dock skiiiitdyrt...men det skulle jag inte bry mig om tydligen :P) Vi fick varsinn jättefin nalle. Min heter Theodor och Jonathans Rudolf.
TRADITIONEL BAMSEKÆMPEKRAM BJØRN så ser de ut...theodor och rudolf :)

Så vad händer idag då?
Har precis ätit frukost...stolt för jag lyckades faktiskt få i mig Movicolen...sååå fruktansvärt äckligt! Men det gick faktiskt ner när jag hade i gröten. Sen var jag ju förstås tvungen att trösta mig med lite mjölkchoklad *ler oskyldigt* Gött!
Men som sagt så sitter jag hemma i Uddevalla. Jonathan jobbar men jag har klämdag. Borde plugga häcken av mig för att kunna få G på religionen men motivationen tryter.
Klarade dock historian bättre än väntat. Ansträngde mig verkligen för att skriva så som han ville att man skulle och försökte få ett så bra upplägg med fakta som möjligt på provet. Det gick hem, VG+, näst bäst i klassen! ^^ Och då hade jag bara pluggat 2 dagar...dock typ 16 timmar så ja, jo, det kan förklara en del. Men jag är iaf jätteglad och stolt! :)

Har nu fått veta att Avant stänger ner den sista maj. Det suger, jag hoppades verkligen in i det sista att det skulle gå att ha öppet, i alla fall under sommaren...men nej...så det blir att söka jobb nu, som en galning om jag ska ha någon chans.

Solen har tittat fram nu, äntligen, trodde att det skulle bli en grå dag idag. Ska nog passa på att kila ut nu innan det blir för varmt ute för att promenera. Kan kila ner en sväng på Torp också tror jag...känner för att baka idag. ;) Det gjorde jag faktiskt igår...en rågod tigerkaka...muuuums...när jag och borr var klara med den var det typ 5 bitar kvar X) Och jag var värst...hehe...mmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0