Årets första dopp!

Jonathan och jag bestämde oss för att gå milen efter en dag fylld med blommor. Det tog lite längre tid än vi hade planerat och vi kommer med lätthet aldirg mer gå milen på en väldigt lång tid.
I vilket fall, vi letade lite efter ngt bra ställe där jag kunde bada fötterna (vad J inte visste var att jag redan hade planerat att bada) och när vi till slut gått runt hela (skiten) så kom vi fram till en fin insjö/tjärn (ganska stor dock) och efter lite nyfiket trevande åkte kläderna av och det blev ett dopp under glada rop och skratt. Längtar tills dess att vi gör om det...dock inte nödvändigtvis efter en mils promenad...kanske bara 50 meter ;)



Annars så? Jo, blomförsäljningen gick bra, det blev lite extra pengar, vilket jag behöver då jag knappt kan jobba nu den kommande tiden. *suckar*
Det är alldels för mycket att göra i skolan...men det har jag redan klagat över så det är inte värt att göra det igen.

Kan ta och berätta om en annan lite drawback...i fredags gick jag ock köpte en grillvärmare åt pappa...han fyllde ju år nu i söndags...och så visar det sig att han redan har en sådna...Palla liksom, då får jag hitta på något nytt.



Tyckte ju det var en perfekt present...men jag har fler ideér...eller ja, en i alla fall...och har han en sån så får han bara nicka och le.

Nu ska jag återgå till jobbet.
Ha're gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0