19 år idag!

Ja må hon leva, ja må hon leva...grattis på nittonårsdagen Sara! ^^
(fast jag känner mig ändå som 20 :P)
Morgonen började med att mamma och Fredrik sjöng för mig. Det hade nog inte blivit så om inte brorsan tjötat på mamma så det var ju snällt :) Fick 1500kr...busskort till Uddevalla härmed pröjsat för...och två DVD-filmer:
 & Mamma trodde glatt att hon skulle få slänga två stycken VHS filmer men hon hade tydligen glömt att jag inte hade Ariel så det  sket sig. X)

Idag är det en hel del som ska bli gjort kan jag säga. Jag ska vara i skolan till fyra, inkluderat en tre timmars håltimme. Då ska jag och min grupp, Martin & Oskar, gå igenom det som vi skrivit. Föredraget ska hållas imorrn :S
Sen efter skolan måste jag handla för mamma har ätit upp all sallad...sen ska jag hem, lära mig föredraget, läsa astronomi, gå ut och gå och även prata lite med min älskling. 
Sen är det ju då historia uppstatsen som ska skrivas klart, hoppades hinna en liten bit nu på morgonen (när jag samlat mig tillräckligt efter bara 5 timmars sömn), annars kommer jag få så in i helvetes mycket att göra på tisdag och onsdag. Och onsdagen är nästa out of the question för då kommer min älskling ^^ Som jag längtar!
Nej, då ska man la ta sig samman då X)
Grattis till en sköjig födelsedag Sara, Grattis!
 (tårta och present i ett...ett sånt genidrag va!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0