LÄGENHET!!!!!

Jihuu! Vi har fått en lägenhet! Jag och min underbara bästaste pojkvän har äntligen lyckats få en lägenhet i Uddevalla! Vi bjöd ett tag på en trea men den gick för över 800 000 och då pallade vi inte fortsätta. Istället har vi nu fått tag på en 2:a i samma område men enorm balkong och helt underbart läge! Finemang!
Inflytt blir den 1/6 vilket passar fint för det är bara ngr dagar innan jag slutar skolan och tar studenten och sen så kan jag vara där en massa också! Ska köpa ett fritdiskort sedan så jag kan pendla till och från jobbet i sommar.
Åh, vad jag längtar!

Det var jätteskönt att få sov i sin egen säng i natt samt att sova ensam, man får liksom bre ut sig som man vill (eller ja, Jonathan brer inte ut sig som han vill ;)) Men det var riktigt gräsligt att vakna. När man ser sig omkring och märker att man är ensam. Efter att ha vaknat upp med pussar och kramar i en vecka (förrutom den dagen då jag somnade på soffan) så har man liksom vant sig. Jag fick ett stort hål i hela hjärtat och längtade något förfärligt. Det värsta var att jag somnade om och var tvungen att vakna upp ensam ytterligare en gång.

Det är en rolig känsla att vara kär. Man kan bli glad bara av att tänka på personen i fråga. När jag gick till jobbet idag tänkte jag bara på Jonathan någon sekund innan jag blev otroligt glad. Det kändes som om jag inte hade några problem överhuvudtaget. Jag svävade på små moln över alla snödrivor och bara log.
A wonderful feeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0