Kluven

Jag hatar att inte kunna bestämma mig!
Å ena sidan vill jag jättegärna att Jonathan ska komma idag eftersom jag älskar att vara med honom.
Å andra sidan kommer jag att ha en hel del att göra denna helgen. För det första ska projekarbete skrivas klart och läsas igenom och jag lovar det är inte lite det. För det andra ska jag ha återträff med töserna från mellanstadiet på lördag kväll. Sedan skulle det vara skänt att ha lite egen tid denna helgen tror jag. För det tredje så måste jag börja plugga inför historie provet som snart äger rum.
Jag har egentligen redag ställt in mig på att han inte kommer så just nu gör det inget och det kommer frömodligen inte göra något i helgen heller eftersom jag har fullt schema. Men sedan när veckan börjar igen så lär det bli sjuuukt jobbigt för då har det ändå gått 1 vecka sedan vi senast sågs.
Jag vet inte vad jag ska hitta på faktiskt. Hjälp?

Annars då? Sitter på jobbet och vill bara gå hem. Har ingen lust att svara på samtal men samtidigt vet jag ju att jag måste och att jag tjänar pengar på det så ja. Men fyra dagar utan paus har vart lite krävande eftersmo jag inte haft fria eftermiddagar. Det har vart så mycket med skolan och så många att prata med att jag inte fått lugna ner mitt stackars huvud. Fruktar att en överkokning kommer inom kort.
I tisdags var det ok, pluggade inget, pratade mest med Jonathan på telefon och snackade en hel del med mamma om allt som jag hade hittat på och det som jag hade missat.  Passade även på attt gymma.
På onsdagen gick jag ut och gick i två timmar medans jag pratade i telefon. Först med mormor och sedan med en mycket god vän till mig. Efter det gick jag hem till pappa som var ensam hemma så det blev att jag stannade där och pratade i 1.5 timme, non-stop, om allt från lägenhet till min tid på dagis. Det var jättetrevligt och jag verkligen bara satt i soffan och myste. Efter det, vid 20.00 gick jag hem, goade med Strom och satt med PA:t i tills jag gick och la mig.
Igår gymmade jag efter jobbet samt var på stan lite med Liza, pratade med mamma och kollade lite gamla foton fårn när jag var liten. Det var inte planerat att ägna 1 timme åt det sistnämnda utan det bara blev att vi fastnade vid ett fotoalbum för att mamma skulle via mig ett kort på när hon hade långt hår. Efter det satt jag som en duktig flicka med PA:t i 2.5 timmar. Jag lovar att jag var dödstrött när jag gick och la mig men trots det kunde jag inte somna förrens 01.00. Döda mig.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu, är bara helt slut i huvudet. *suckar högt*

Annars så är läget fint. Har vart så sjuk glad denna veckan bara p g a Jonathan...och det faktum att jag reflekterat över att jag har så mycekt i mitt liv som jag kanske inte borde ha på ett så här tidigt stadie i livet. Å andra sidan har jag förtjänat det med tanke på att jag inte hade det lätt innan dess.
Jaja, det var la allt jag hade att komma med idag.
So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0