Kaffe och kaka

Tja, tar mig någon chokladkaka och sörplar lite kaffe medans jag sitter framför datorn på jobbet.
Blogga på jobbet...ska inte du jobba?
Hehe, jo förvisso men det är lunchrast nu och jag har svarat på alla mail och eftersom det inte ringer har jag inte så jättemycket att göra.

Sååå...i vilket fall. Vad ska jag berätta om då?

Jonathan och jag har haft en helt underbar helg tillsammans. I fredags badade vi i badkar...det innebar lavendel doftande skum, massage skrubbning (såna fina vantar som man köper på H&M), levande ljus och juice i fina glas. Super mysigt!
Vi passade även på att prova lite klänningar i fredags. Hittade en jättefin svart klänning. Tror dock inte att jag kommer skaffa den men jag vet inte. Har ju liksom inte tittat på några andra ännu.
I lördags skulle vi ha träffat ngr av mina kompisa men det blev lite missförstånd osv så det slutade med att jag och gullet åkte in och så var det inga där. Skiiitkul :( Nå, vi gjorde det bästa av situationen efter att ha svurit lite och gick på "nattföreställningen" av Cloverfield. Den var riktigt bra! (Hade nog vart bättre om jag inte suttit och huttrat av köld iom att jag var blöt efter allt regnande. )
I söndags så var vi en snabb på IKEA med pappa & Elisabeth. Det var jättekul! Vi tittade på kök, sängar osv. Bestämde att vi ska skaffa en rund säng. Den ska stå i vårt vita sovrum, bakom ska det hända lila tygstycken och sängen ska stå på en lila matta (också rund) med lila täcke och guld/lila/vita kuddar. Det provexet som de hade uppställt på IKEA var så vackert, och sjukt mysigt!
På kvällen satte han mina fötter i ett fotbad och sen filade han och smörjde in dem i en mjukgörande lotion.
 Sen ska vi inte glömma att han på förmiddagen smörjde in hela mitt ansikte i en vit, jorgubbs (?) doftande ansiktsmask (...både den och gurkmojset från H&M.)
Och ja, det här låter sjukt, men han köpte såna här mumsiga en-kronors tuggummin som han gav mig lite då och då under kvällen (jag ÄLSKAR dem...lätt beroeende :P).
Men asså, det är alla små saker han gör och säger som gör honom så underbar. Han sätter alltid mig först och älskar när jag har det bra (har han sagt själv). Sååå perfekt! ^^ Och, notera(!), jag behöver aldrig be honom göra såna saker, han kommer alltid på det själv. Samt att han nästan jämt vet när ja inte mår så bra och behöver prata eller så vidare.
Summering: Jonathan vet vad kvinnor (jag) vill ha ^^

Nåja, nu ska jag inte tjöta mer om det...back to work. Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0