Jag hittade en skatt!

Hade ju så vacker tvingats inse att alla mina pengar skulle ryka snabbt som ögat den här månaden. Behöver nya kläder, nya skor och lite resor till Uddevalla. Sedan ska jag betsälla klipptid idag och betala tillbaka mamma lite pengar....det innebär att hela studiebidraget ryker på typ en vecka...eller mindre, plus större delen av min lön, skitkul! Avskyr mitt konstiga knä och mitt behov att ha bra skor - *suckar högt*
MEN...när jag kom hem igår hittade jag ett kuvert i min bokhylla, den hade hamnat bland alla mina papper när jag stack hem till pappa. Tittade i det och innuti låg 1020kr! wohoo! Kom på att det var lite av de julklappspengar som jag fick som jag helt enkelt hade glömt bort! Underbart! pengar från ingenstans! Gissa om jag blev glad! ^^

Sen är det klart att jag också har hittat en annan skatt...min Jonathan! Älskar dig min skatt (som de så vacker säger på danska) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0