Jag ska åka hem!!!!

Hem till Göteborg! Det ska bli jättegött....saknar ihjäl mig efter stadens liv och tjo och tjim. Här ser man som mest 50 pers om dagen....under heeela dagen på storgatan. Kill me :P
Ok, det kanske inte är så illa att bo här, det är lungt och fint och inte mycket trubbel (stannar dock inne på nätterna så jag kan ha fel) men det är så öde. Idag när jag gick till jobbet träffade jag inte en enda människa. Det hade jag gjort i Götet X)
Men i alla fall så åker jag hem i morgon förmiddag och stannar till onsdag förmiddag...just det, ska kolla när bussarna går också bara. Eller tåg...not to forget.

Igår var jag och Jonathan ute på sightseeing i Uddevalla. Eller ja, en liten bit i utkanterna. Vi gick och tittade på Snäckskalbankarna...där såg vi lite all möjligt:
    

Det var ett rent h*e att försöka komma på vad den lilla rackaren med vingar hette ska jag säga. Gissade på luktgräsfjäril...men det var slåttergrsfjäril. Cred till mig dock för det var faktiskt en gräsfjäril :P
Nåja, nu ska jag och Jonathan ge oss ut i skogen och se om vi kan hitta några sådana här:

 Och i såna fall ska jag ringa mamma och be om hennes recept på blåbärspaj...det goaste i världen ^^

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0