Helt såld!

Oj, det är verkligen ett mirakel, Sara har på gamla dar börjat spela dataspel igen. Och min bror är ytterst road för han vill att jag skulle spela detta spelet tidigare men jag orkade inte prova förrens nu då Jonathan köpte ett stort mega paket med alla utgåvor, soundtarck, expansions osv.
 Jag är såld, så såld. Det är faktiskt kul....nåja, så länge man vinner i alla fall. Funderar på att köra två av mina egna trupper mot datorn istället för att slåss en mot två (dock slåss datorn mot sig själv också) då datorns stidsteknik är liiiite mer utvecklad än min.

Nåja, i övrigt så är det studenten imorrn. Längtar inte. För det första har jag en vit klänning och självklart så passade jag på att bränna sönder mig så nu är jag riktigt vackert röd. Kunde dölja det värsta på armarna med lite brun utan sol så nu ser de i alla fall lite mattare ut...men urringningen är en hlt annan femma. Suck! Jag tänkte inte på det alls. Nåja, det som är gjort är dessvärre gjort.
I dag pyntas flaket...jag ska inte med. Jonathan kommer nu ikväll, jag har inte promenerat ännu för jag vägar röra mig i solen och jag ska handla och laga middag. Plus att jag inte har ngn jätttelust om jag ska vara ärlig.

Men vi hade kul med klassen på onsdagskvällen. Då samlades alla hemma hos Malini och så pratade vi, åt massa mums, rökte vattenpipa och hade allmänt trevligt. Fick skjuts hem från Martin och tur var väl det eftersom jag inte litar på busscahförerna i <kullavik längre (nej, det finns ingen sån hållplats...men du kan ju hoppa av här och se var du hamnar!)
 

Balen var dock desto mindre kul. Tyvärr så uppfördie sig majoriten av alla klasser som 6 åringar,skrek, slog i porslin, fimpade från balkongen och söp sig gott packade. De skrek nästan oavbutet...i tre timmar...längden på middagen. Hade jag kunnat så hade jag örfilat varenda en av dem. (behöver jag ens nämna att de aldra flesta var samhällsliknande med bihang?) Men vi ska inte förglömma alla roliga saker heller, som att vi dansade vals (200 pers i ett rum för 60), dansade disco (man dog efter 3 minuter för det fanns ingen luft) och spenderade 30 minuter i en busskur tillsammans med ett gäng ur klassen för där slapp man skrika och så gick det att andas.
Skumma var att >600pers fick trängas på festvåningen och att vi var inlåsta, vakterna ville inte släppa ut oss förrens 12 då middagen var över.
Nåja, nåja, vad är en bal på slottet....eller Valand i detta fallet...?
 

Nu ska här handlas...so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0