Vad ska man göra?

Har inget att hitta på just nu. Visst jag skulle kunna städa för det är lite stökigt och vi behöver definitivt dammsuga men jag orkar inte för Jonathan ska minsann lära sig att göra lite saker här hemma också *fnys*.
...
Nu ringde telefonen...fick en tid på vårdcentralen idag. Ska kolla lite för min mage mår inte så bra. Får se vad de säger. Men de var snabba på att ge mig en tid i alla fall. Ska dit om bara en timme. Gött! Får se vad jag ska hitta på tillsdess bara. Efter det ska jag i alla fall kila ner till gymmet. Vill inte men om jag inte rör mig böir jag förslappad och det vill vi inte!
Har dödens träningsvärk efter kombination av måndags och onsdags träning. Gaaah...jag har sjukt svårt att röra benen och armarna är en saga för sig. Jösses!
Träningsvärk....
Men det är skönt, då vet man att man lever.

Imorrn blir det landet. Det ska bli skönt, det var så länge sedan jag var där. Vill bara komma bort lte nu när det är så fint väder. Ligga på stranden hela dagen eller sola på en filt på en gräsmatta och bara ta det lungt. Goa grejer!
...
klottrar lite....
jo, det blev en ganska så fin häst ^^ På 3 minuter. Det är bara att öva så kanske man kan tillslut. :)
 (och det var protoypen jag använde...inte färdigt resultat.)

Jaja, nu bara skriver jag för att jag är uttråkad.
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0