Sommar, sommar och sol...

Och miraklet har nu skett! Sara har badat i havet! Herregud!
Jonathan gör mig konstig ;)
Men det var faktiskt riktigt skönt, kändes precis som att bada i en sjö. Så länge jag slapp ha huvudet under ytan i alla fall.

Jobbat idag, känner mig helt färdig. Det blev mycket bök och gojs idag...en sån där sak som "inte händer så ofta och som Ni som vikarier förmodligen aldrig kommer råka ut för". Tredje dagen, aldrig my ass. *suck* Men det är bra att man lär sig och att man vet med sig att man kan ta ansvar.
Men det blev en utmaning....för en detalj kan jag ge...jag hatar när någon spyr! Fullkomligt livrädd! (tystnadsplikt, så mer blir det inte)
Det var också gött jobbigt att jobba i 27 grader (skugga) med jeans och T-shirt. Fy vad jag svettades. Sen att jag hade träningsvärk sedan gympasset ig¨r gjorde det inte mycket bättre.
Men jag klagar för mycket! Vi vänder på steken:

Gymmet är helt underbart! Det är så skön miljö, personalen är rar och maskinerna funkar precis som de ska (dock ganska efterfrågat efter ett årskort på 3000kr. X)
Nå...nu ska jag äta mumsiggrekisk sallad med fetaost, oliver, tonfisk och annat smått och gott. Sen blir det avrundning med glass och en film. Precis som det ska vara efter en dag på stranden.
Tudilu!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0