Ny Dator

Yes, nu har Sara satt på stora spenderar byxorna och vart i Rom, bara där försvann ca. 3500kr. Sedan kom hon hem till Göteborg och handlade nya sandaler (det behövdes ty mina satt ihop med häftklamrar) och två par shorts. Nu hemma i Uddevalla skaffades 2 par linnen och en helt ny laptop (trött på att Jonathan aldrig låter mig använda hans dator)...total shopping i Sverige 6300 kr. Totalt 9500kr. Där rök alla pengar jag fick för studenten och en del av min skatteåterbäring.
*suck*
Men det var det faktiskt värt, jag brukar inte shoppa så dyra saker...
Jo, jag köpte parfym också, för 600 kr...ok, så över 10 000. Gött jobbat liksom. Hoppas att jag får mycket pengar på jobbet nu. ^^

Idag firar jag och Jonathan 8 månader ^^ Det känns både som om vi vart tillsammans för evigt på ngt konstigt sätt. Men det har vi inte...dock kommer vi aldrig att skiljas åt.

 så här spenderade vi förmiddagarna i Rom
 och här är vi vid Fontana di Trevi  Väldigt fint!

Älskar dig Så Mycket Jonathan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0