Välspenderad ledig dag!

Ja, lite i alla fall. Gick upp vid nio, slappade, handlade och åt frukost framför datorn (brukar jag dock göra hos pappa, stationära datorer äger lap tops ibland). Sen lyckades jag faktiskt öppna böckerna och börja jobba. Tillåt mig visa EXAKT hur vacker syn det var:

image15

Seriöst, man kan ju bli deprimerad för mindre.
 
Nåväl, pulade lite med ovanstående och snackade med chefen, hon sa att jag var välkommen in till jobbet för det var en hel del att göra. Dvs, att jag tackade ja på studs ( vad som helst som inte är skola) och räknade minuter tills det var dags att gå hemifrån. Vid ett rafsade jag med mina träningskläder och stack.
Dock inte direkt till jobbet. Nej, se jag klantade mig iförgår natt och drämde glasögonen i golvet så att ena glaset hoppade ur. Visst, jag använder dem bara på kvällen/natten så det var ju ingen panik men jag var ju sådär lagom glad. I vilket fall så fick jag helt enkelt smita förbi Synsam på vägen (eloge till personalen där som satte ihop dem på två röda). Sen var det raka vägen till Avant.
Tiden sprang iväg! Kanske var det för att jag hela tiden hade något att göra, kanske för att jag skulle vara tvungen att gymma efteråt och kanske för att jag visste att histroian låg därhemma och bara väntade på att jag skulle sätta klorna i den (om det nu inte är tvärtom). Men i vilket fall var det skönt att tänka på annat och tjäna lite pengar :P

Gymmet...det var inte kul. Visst, det brukar bli kul när jag väl kommer dit men nu gick det bara inte. Istället för att bara cykla räknade jag minuter, ja t.o.m sekunder tills det skulle vara klart. Ingen motivation någonstans. Typiskt -.-´
Nåja, gjort blev det och ja, jag är stolt över att jag faktiskt gick dit ^^
Duktig Sara

...om jag nu bara kunde vara så duktig med historian också...><
Ja, det är värt ett försök.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0