Tum ti tum

Jahapp, nu var det lunch dags. Slänger in ett inlägg innan Rebecca kommer tillbaka så slipper jag äta själv.
Maten då? Ja idag blir det hemmagjord pyttipanna gjord på:
palsternackor, morötter, potatis, lök, zuchini, aubergine, paprika och majs. Kryddad med Kött-och-grill krydda och serveras med en skopa ketchup (Heinz så klart ^^). Mums!

Happs, ringer upp en del kunder idag. Får lite flashbacks till det vanliga säljobbet som jag hade mars-maj förra året :P Längtar inte tillbaka dock X) Skulle ju sagt upp mig då men så blev man ju glatt överaskad av kundtjänsten istället :P Ska jag vara ärlig så visste jag inte ens om att det fanns en sådan X) Sån koll har jag :P
Har nästan jobbat här ett år nu, coolt!

Suck, fick inte ändan ur att plugga färdigt igår, grejade runt på datorn hela kvälle istället ^^ Det var himla kul dock. Sluatde med att jag snackade med Jonathan i telefon och fick ett skrattanfall som varade en 5 minuter ungefär. Möjligtvis längre. I alla fall så garvar jag ganska högt så det var bara för gullet att lägga på luren några ggr X) He, ont i magen hade jag iaf sen ^^

Nej...nu ska jag snart stänga ner här och värma upp min lunch...
Hare, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0