Sista biologi provet

Ja, i alla fall sista någonsin på Hvitfeldtska. Sen blir det förmodligen x-antal till med tanke på att jag planerat söka till biologi linjen på GU. Men, men, det var värt att fira med Lindor choklad och massa varm oboy (choklad addtict ^^).
 Så värt att må illa nu X)

I vilket fall...pluggade som ett djur igår kväll, precis som nästan hela klassen. Tycker alltid det är lika roande att se halva klassen på msn ha upptaget symboler och prov utskrivet intill sin status :P
Intresseklubben antecknar.
Provet var ganska så svårt, det var alldeles för mycket om nerve impulses och alldeles för lite om reproduction om ni frågar mig...men jag har ju också tankarna på sånt alldeles för ofta :P Tack hunny X)

Speaking of which. Jag och Jonathan firade tre månader nu i söndags (kan inte fatta att det bara är så kort tid för det känns som om vi vart ihop mycket längre). Jonathan tyckte att vi kunde fira eftersom det faktiskt var 1/4 år så han hade köpt en liten flaska champange och anton berg choklad (najs, choklad igen :P)! Sen låg vi bara och myste i min säng och pratade om den första kvällen han sov hemma hos mig.
För er som inte vet så hade han fastnat på centralen mitt in natten och loggade in på msn för att ha ngt att göra i typ 1.5 timmar. Jag kunde inte sova (satt på msn jag med) så jag sa att han kunde komma över (ja, jag hade nobbat honom innan så jag vet faktiskt inte vad som flög i mig). Han kom vid två (lyckades hitta OCH komma ihåg koden trots att hans mobil dog när han var fyra-fem minuter bort...nice work) och vi spenderade hela natten i min säng. MEN vi hade inte sex. Vi låg och pratade och skrattade tills typ 04. Sen halv sov vi 20 minuter och sedan låg vi helt tysta och bara myste, kramades osv. Hehe, både var lika nervösa, ingen visste hur den andre skulle reagera osv. Jag vet att min puls var uppe i 40 000 och adrenalinet var på topp. Det var en himla härlig natt. Kommer minnas den exakt känslan så länge jag lever.
Älskar dig så mycket Jonathan, kommer för alltid att vara vid din sida!

Melodifestival kväll hann vi också med i helgen. Pappa och Elisabeth var bortresta så vi bjöd över lite folk; Jonas, Thomas, Adde, Malini och Anna. Det var riktigt roligt, kanske för att melodifestivalen var det vi brydde oss minst om :P Det blev TV-spels fighter och en hel del musik, skratt och tjatter. Behövdes mitt upp i all skolstress ^^
Very nice!

Tja, vad ska man mer säga då. Ska ut til Östra om några minuter för att snacka lite med överläkaren och läsa mina journaler. Har ju redan haft avslutande samtal med Mia men det behövdes tydligen med Nini också. Hon vill dock att jag kommer på regelbunden koll typ var 4:e månad tillsvidare men det kan jag nog överleva ;)
Sen ska jag och mamma til stan för att köpa en jacka (hon har lite rabatter) och sedan ska man röra lite på fläsket, med andra ord blir det gymmet för min del! Slappat hela helgen, med alldeles för onyttig mat. -.-´

Ska se om man får ändan ur vagnen och pluggar historia också, men det får tiden utvisa.
Ha det göttans! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0