Mumsich!

Det var riktigt gott ^^ Speciellt med cremé fraichen till...mmm...
Blev två kvar...det e kul, man blir ganska mätt av bara en halva...det ser inte ut som så mkt men det går ändå :P
Ok än så länge har jag inte blivit förgiftad...
1...2....3...
...Nix inte nu heller. Then I bet we'll be fine ;)

Så...vad händer och sker i mitt liv idag då? Jo, det blir jobb, gym och...öhm...plugg(?). Borde med vill då rakt inte X) He, när vill jag?:P

Hoppas att knäet klarar gymmet idag så att det inte fuckar totalt och bestämmer sig för att inte vara stödbart. Får helt enkelt cykla med bara höger benet som förra gången.

Sitter och väntar på att Internet ska uppdateras. Har inte Internet Explorer 7 på denna datorn för jag brukar sitta vid en annan...tyckte att jag likaväl kunde installera det på denna datorn då jag gjort det på alla andra. Plus att det är mkt bättre system med alla flikar, tycker om att ha många bollar i luften vet ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0