Hata, hata datorn!

Eller, ja, snarare min internet anslutning. Internet explorer tuggar som om det inte fanns någon morgondag och laddar inte heller upp alla delar av de sidor jag vill åt. T.ex. min blogg...skriver ett inlägg och hoppas att det funkar. Jag har inga textredigeringsmöjligheter överhuvudtaget och just nu ser hela sidan ut som om jag skriver i programmet Notepad...
Med andra ord: Fy fan!
Ja, det är förvisso det minsta av mina problem men ändå :P
Största problemet då?
Utan tvekan mitt busiga knä, se det gör som det vill.
Bakgrund:
När jag gick i åttan fick jag en vridledsskada på mitt vänsterknä. Jag hade sjukgymnastik osv och det hjälpte temporärt men sedan en dag trampade jag snett och vips så var jag tillbaka på ruta ett.
Vridledsskada innebär att mitt ena ledband är alldeles för uttöjt för att på rätt sätt kunna stabilisera min knäskål och därför kan jag inte heller belasta benet för mycket för då hoppar det halvt om halvt ur position. Det har fungerat ok så länge jag inte sprungit osv men nu har jag lyckats överbelasta det iaf och får gå med stödbandage.
Det hade inte gjort mig så mycket om det inte hade gjort ont men jag kan knappt gå ett steg utomhus utan att det sticker till.
Ska se om jag får tag i en läkare snart som kan kolla på det.

Har precis nattat marsvinen. Muffin for omkring och visslade högt som en tågvissla när jag skar upp paprika och gurka. Det ser himla kul ut för vårt köksgolv är hyfsat halt och det gör att hon slirar en hit och en dit. ^^
Dock verkar hon tycka det är kul för, tillskillnad från Storm, så föredrar hon att springa kors och tvärs på golvet istället för att traska omkring på de utlagda mattorna.
Liten buse ^^

Klantade mig som vanligt idag.
Hade glömt plånboken hemma så jag fick ta en extra sväng innan jag kom iväg till gymmet. Fick ta i utav det yttersta för att ens komma utanför dörren igen. Men det gick :P
Stolt ^^

Nåja, pluggfria halvtimmen är slut för en timme sen så ska en annan få ändan ur och plita på projektarbetet. X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0