Grå morgon & pokémon ;)

Tja, humöret e la ganska så hyfsat antar jag, förrutom att jag är ganska trött X)
Sov till åtta...sååå skönt. Hade lätt kunnat sova längre men ska man jobba  så ska man. Och det gör mig inte så mycket, trivs man så gör man ^^

Tja, sitter och spelar Pokémon diamond...jag vet, jag vet, jag är ett sorgligt fall som aldrig kommer växa ifrån det. Har spelat pokémon sen det först kom ut. Fast då hade jag ett rött Gameboy Pocket, svart vit display, och Pokémon Blue. Nu är det Nintendo DS som gäller :P
Synd bara att man måste köpa ny konsol för varenda spel, det blir lite tomt på kontot. Å andra sidan är det så värt det ^^
Har spöat skiten ur Pokémon ligan och nu har jag fått en National Dex. Det innebär att man kan få alla de gamla pokémon också, dvs de från blue/red, gold/silver & ruby/sapphire. Ni skulle hört mig när jag stötte på en Ditto...my god eller, men det är nostalgi ^^ (intresse klubben antecknar)

Nog snackat om det .
Ringde läkaren idag. Han sa att det var bäst om jag bara hade stödbandage och ett par riktiga skor tills att det blev bättre. Gympa skor tänkte han, jag tänkte på mina inlägg. Dock innebär det kängor. lagom kul när det e hyfsat varmt ute, men vad gör man inte :P Sen var det bra om jag bara avbelastade det så mycket som möjligt och använde linda. Blev det värre skulle jag komma till akuten. Håller tummarna för att det inte blir det.

Nej, nu ska jag packa ner min matlåda (nej, det inte en sån med gulligt tryck på) och fixa det sista innan jag drar.

Godmorgon på er förresten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0