Godmorgon

Passar på att slänga in ett liten uppdatering när jag ändå sitter framför datorn och inta kan komma på något vettigt att göra de kommande 10 minuterna innan jag behöver gå till skolan. (I REGNET)

Skulle ge en bra del för att få lägga mig och sova igen, ögonen går nästan igen av sig själva. Det var en himla tur att pappa bullrade på imorse för annars hade jag inte vaknat. Hade stältl klockan men glömt sätta på den. Tatam, IQ - fiskmås!

Det blev aldrig någon historia igår så nu har  jag att göra i tre dagar framöver (inlämning senast 29.02.02, 23:59:59). Skiiiiit kul!

Tänkte ta och berätta om varför jag kallas för Lufsen men jag behöver kolla en smärre detalj med mamma innan kom jag på (vill ju inte skriva helt åt helisingfyr) så det får vänta tills lite senare.

Woops, nu måste jag ila, men Ni får ha det gött. Hoppas Ni är pigga som laxar inför den "fina"dagen!

Kommentarer
Postat av: Erica,

tråkigt med regn, det regnar som bara den här med :(

2008-02-27 @ 07:50:11
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0