Fri som en fågel!

Aldrig mera, aldrig mera behöver jag sätta mig på ettan och åka ut till Östra. Jag är helt och hållet fri från sjukvården! Wohoo!!
Nini sa mer bestämt att om det behövdes så fick jag gärna ringa så kunde de fixa något men annars skulle jag helt enkelt ha ett bra liv! ^^ Jag är sååååå glad!
Fick även titta på mina journaler, shit va kul. Jag menar visst, det var ju inte humor någonstans men det var ändå tillägg till mina egna dagböcker som jag har hemma och så fick jag läsa lite om hur de såg på mitt agerande, jag hade ju min fixa ide om hu jag var. Även om det inte var så mycket känslor inblandade från deras sida, mer bara konstateranden, så var det skönt att få titta på det.
Minnen är minnen.

Stack till stan efterår och köpte en jacka, skulle skaffat en bolero också men de var slut i min storlek :( Synd, för de var riktigt snygga. Hade behövt en svart får att kompletterna min gråa.
Nåja, jackan var fin. Väldigt fint axelparti och en snygg V-ringning, helt kär i den översta delen. Bara hoppas att det ska bli bra väder så jag kan ha den på mig också :P
Bara för att så finns den inte på H&M:s hemsida X) Typiskt!
Men jag kan lägga upp en bild som är nästan som den:

image6
Det mesta stämmer utseendemässigt längst upp. Sedan är inte designen den samma vid bältet och nedåt men längden stämmer ganska bra överens. Tja, det blir helt enkelt för Er att se sedan när det blir lite varmare.
Nu är det bara skor kvar att fixa.
*suck*
Det är åttio ggr svårare att hitta skor eftersom jag behöver några som:

1. Går att gå långt och snabbt i
2. Är snygga
3. Inte belastar mitt knä på fel sätt, dvs att de behöver en bra och fast sula

Det lutar åt att jag får åka till Bekväma Skor men deras skor är svindyra så det är inget jag längtar efter.  Köpte ett par skor på Din sko för ett tag sedan men jag tror inte det blev så bra för de verkar vara för små. Fråga mig inte varför men de satt bra i affären :S

Funderade som sagt på att plugga historia men jag tror inte att det blir så mycket av med det för jag är ganska så trött i huvudet. Tror att all press från biologin bara släppte efter skolan.
Nåja, jag har babblat på nog...ska städa rummet och läsa lite och så får vi se sedan.
Ciao


Kommentarer
Postat av: Sanna

snygg
Trevlig kväll!

2008-02-26 @ 20:55:08
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Felicia

Hejsan Hejsan! Tänkte bara tipsa dig om att jag har en design utlottning i min blogg just nu. Kolla gärna in om det är något som intresserar dig :)

2008-02-26 @ 20:59:42
URL: http://CentralPark.blogg.se
Postat av: dad

vrf har du alltid svarta kläder i skolan?:S

2008-04-02 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0