Februarilov!

Vecka 7
En mycket bra vecka ^^ Då är man leeeeeedig! :P (Inte för att man slipper läxor men det är iaf skolfritt.)

Ja, just nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska slå 12.00 så jag kan få äta lunch, börjar bli lite småhungrig. Plus att jag har med god mat idag (brukar jag la förvisso, men ändå):
 stekt kyckling med potatis, sötsur sås, broccoli, rivna morötter och paprika...mmm. *dreggel*
Det ringer inte så jättemycket idag, har hunnit göra allt det jag behöver göra. Funderar på hur jag ska fördriva tiden...
Jag har det!
Kan rita på teckningen till bilden. Glömde helt bort att jag tog med både block och pennor ifall det skulle bli tråkigt. Det gäller att vara förutseende! ;)

Tjahapp, och sen i eftermiddag är det dags att vaar lite nyttig och hurtig. Tänkt gå och gymma.
Mirakel!
Mm, men jag måste erkänna att jag är stolt, gick och gymmade två ggr förra veckan och de veckan innan var jag och simmade två ggr. Hade inte gjort det om jag inte hade blivit ditdragen första gången av skolan och andra gången av Jonathan men, men, jag gjorde det i alla fall.

Ska se om jag lyckas vara lite social denna veckan också innan jag åker upp till Uddevalla och isolerar mig totalt hemma hos älsklingen X) Tänkte träffa Jimmie imorrn...
Ha, ja, det var väl det, lyckat liksom.
Måste dock plugga som fan för att ta igen allt som jag bordre ha gjort. Det är en treas syndrom. Mitt nya motto är:

Jag tar det imorrn

Inte så effektivt dock X)
Ah, well, jag har tjötat nog och nu är det dags för lunch. Wohoo.

Ha're gött! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0