Brownie time!

Yes, precis lagat brownies med gullet, har choklad över allt känns det som :P Men smeten var über god! Det kommer bli en veckas träning för att få bort allt det som vi ska smäcka i oss idag till melodi festivalen X)
Ja, jag vet, jag vet, melodifestivlaen är inte min grej, jag tycker det är rå tråkigt, men nu är det så att det tycker inte Jonathan, så då blev det så idag :P Skulle egentligen gått ut och festat och supit skallarna av oss men vi orkade inte idag, plus att ingen av oss har pengar så det blev bara att vi nobbade dem. Eller ja, struntade i att ringa kanske också är en förklaring :P

Hap, what else. Har inte gjort så mycket när jag vart här, i vanlig ordning.
Vi har vart ute och gått och jag har hälsat på på Jonathans jobb. Vad nice det var! De har en massagestol där så medans Jonathan jobbade klart fick jag en 25 minuters massage...mmmmm. Gött mos!
Sen var vi inne och spatserade lite på Torp...spelat spel hela kvällen igår och såg på filmen Click. Den var sjuktbra! Brukar inte gilla Adam Sandler men nu var han faktiskt seriös så det gick fint. Fick en vacker klump i magen och tårarna rann faktiskt där på slutet. Satt och lipade i kapp med Jonathan, mysigt värre ^^
Vi kollade lite på lägenhet också men det var ingen som var så där direkt wow! Men vi hittade dock en fin som ligger i centrala Uddevalla. Den va pretty nice. Jontahan ska gå på visningen om en 2 veckor si så där, så får vi se hur det blir sen.

Nu ska jag iaf gå och ta lite ani-magont piller och spela pokémon...gullet har redan satt sig till rätta vid sitt ps3 och Half life 2.
See ya

...oh and by the way...om folk nu har lust att lämna små tråkningar via kommentars funktionen så kan vi väl ha lite stake och skiva ut era namn istället för bara initial...
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0