Biologi: labbrapport

Sista jag behöver göra i biologin nu, dvs. skriva en försenad labbrapport ( vi ska inte ens gå in på antalet veckor) och sedan maila den till Mr. DuPriest. Sen är jag klar, helt klar, med biologi B kursen. Känns skönt.
Å andra sidan är Dupriest lätt en av de bästa lärarna jag haft och jag kommer sakna honom. Samt att biologi är en kul kurs (hade haft roligare om inte motivationen trytt) och att jag kommer läsa biologi senare i livet. Ska bara jobba lite först ;)

Annars har det varit en helt ok dag. Började med bild, den sista någonsin, och jag fick rita klart min fina kamel ^^
image13
Vet inte om jag nämde att jag faktskt fick MVG i bilden ^^
Såhär var det:
Jag ritade en parafras precis som läraren sa, dvs en bild som vi gör om utefter oss själva. Jag valde Nattvarden och ritade den i samma stuk som en serie, med kaniner istället för människor. Den blev riktigt bra och alla som jag kände sa att den var mycket bra. MVG tänkte jag och traskade glad i hågen in på bilden...där jag fick en smocka i ansiktet. Hon sa: Plagiat, inte personlig, schablon mässig och alla andra fula elaka ord som man kunde tänka sig. Fy vad ledsen jag blev. De där kaninerna är så när personligt som man kan komma för mig. Det är min signatur. Men det ville inte hon höra talas om. Sedan dess har jag avskytt henne...dock gjort en del extra uppgfter och verkligen försökt teckna/måla som hon sagt åt mig. Nu på slutet verkade hon nöjd (dock avskydde hon fortf. mina kaniner!) och jag fick tillslut MVG. Gött mos. Dock kommer jag aldrig mer vilja ha bild som ämne. (Ska jag utvecklas får det bli självstudier.)
Nå, det var bilden det. Efter det hade vi svenska (sista sv-B lektionen ever) och gympa. Vi spelade minitennis. Det var riktigt roligt ju, men oj, vad jag fick anstränga mig för att inte drämma i som jag gör i badminton. X)
Nå, sen var det pasta med köttfärssås i skolan (mmmmmmums) och sedan var det dags för mig och Ester att vara nyttiga och leta upp DuPriest för att få tag i instruktionerna till labben (som jag nu ska vara duktig och skriva efter att ha scannat och redigerat bilder :P)

Lovade ju att lägga in en bild på halsbandet jag fick av Jonathan också så här har ni det också:
image14

Fint va! ^^

Have a nice day all you dudes and dudettes!


Kommentarer
Postat av: Erica,

Thanks =)

2008-02-27 @ 15:49:54
URL: http://donotpanic.blogg.se
Postat av: Lexie

riktigt fint halsband :)

2008-02-27 @ 17:02:39
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Lexie

svar: ja verkligen.. inget snyggt alls :s

2008-02-27 @ 20:17:03
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: lovisa

jag är inte förvånad över att du fick MVG i bild, kamelen är riktigt snygg! :)

2008-02-27 @ 20:39:44
URL: http://killingmarianne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0