Alla hjärtans dag present

Både jag och Jonathan gav varann presenter som jag inte tänker disskutera här, så jag antar att ni kan gissa. Dock tänker jag berätta om varsinn present som vi fixade som man disskutera! ^^
Idén var ju att jag skulle åka upp till Uddevalla på Alla Hjärtans Dag, dvs åka upp när han var på jobbet och överaska. Nu blev det inte så för jag saknade honom för mycket. Så på kvällen innan tog jag bussen upp till Torp och gick hem, glad som få, till Jonathan. Han hade Dan hemma hos síg så de hörde inte mycket eftersom de lirade Guitarr Hero. Så jag gick helt enkelt in i vardagsrummet...
Hehe, det va så sött. Jonathan hajade inget alls. Han tittade först på mig, sen på TV:n, sen på mig...och så log han så där stort och fint som bara han kan. Och så hör man Dan...öhm, vi dör nu...hehe, gullet tappa bort sig totalt och träffa inga noter alls. Han va så sööööt! Och va glad han blev! När vi stod i hallen och vinkade av Dan kramade han mig så hårt så hårt och bara log stort.
"Det var den bästa alla hjärtans dag presenten någonsinn, jag var jätteglad hela kvällen!" Thanks Hun! ^^
Och så han då...
Stog och diskade lite lätt. Han tog av min scarf och sen smet han iväg. Kom tillbaka efter ngn minut, tog av mitt silverfjärilshalsband och satte på mig på ngt i guld. Tittade i spegel...det var två små hjärtan som satt ihop, båda i guld, men vackra stenar....som visade sig vara diamanter! Oo Jag dör! Så häftigt!!!! Fick ju en halv chock. Guldet hade jag annat för han frågade om jag föredrog guld eller silver...men diamanter!!! Sååå coolt! Visar en bild senare, jag har ingen kamera här :P
Så sammanfattningsvis så var vi båda Väldigt glada ^^

Tja, vad hittade jag på igår då? Jo, Jonathan var ju på jobbet så jag frostade av hans frys (fick använda hammare för att få loss allt!) och städade nästan hela köket. Sen spelade jag ju såklart Guitarr Hero ^^. Skulle in till Uddevalla senare och hälsa på på jobbet...så jag funderade ut att jag kunde gå in mot Uddevalla...
Hehe, det gick inte så bra. Hamnade istället en timmes promenad åt helt fel håll...i Unda. X) Det är en campingplats som ligger vid havet. Ringde Jonathan och så fick han komma och hämta mig.
Men innan jag gjorde det njöt jag av havet...solen lyste så fint så det fanns inte.

Nåja, det var la det det antar jag. Skriver lite mer sen tror jag, men nu ska jag gama och sen blir det duschen för min del ^^
Kram kram


Kommentarer
Postat av: V

Han blev nog inte glad... Jag tror att han skrattade åt hur ful och äcklig du är...

2008-02-15 @ 11:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0