Städdag!

Hm...tänkte ju lägga in lite före och efter bilder på lägenheten men det verkar  ju inte funka utan att jag först har installerat tillhörande CD och den ligger dessvärre hemma i Götet.
...eller vänta, nu fukar det!
.. Uppdaterar...
Lägenheten i Uddevalla ligger som vanligt i ruiner efter det senaste bombnedslaget och som valigt är det upp till mig att fixa det...Jonathan orkar aldrig bry sig. Ungkarlsfasoner *fnyser*
Det ser faktiskt ut som när jag åkte förra gången...fast värre...trots att han lovade att städa denna gången. Pallar dock inte tjata på honom för jag är hans fästmö och inte hans morsa. Han får lära sig...dessvärre funkar inte hotet att jag inte kommer annars eftersom jag saknar honom för mkt för att stanna hemma. Jaja, sånt e livet, förhoppninsgvis så lär han sig snart för jag e trött på att hitta möglig mat i diskmaskinen och i kylen....och mjölkpaket som luktar apa slängda på vardagsrumsbordet. *suckar trött*

(Visar "efter" bilderna senare)

Men...nu ska vi inte bara smutskasta den här relationen...vi älskar faktiskt varandra ngt så enormt...så enormt att vi nu är förlovade ^^ Japp, ni hörde rätt! Sara sitter med en underbart vacker ring på sitt finger och myser. Äntligen! Har väntat i 6 månader på att han ska fråga mig.
Vi var ute och åt årsmiddag på Kvarterskrogen i Uddevalla. Jonathan "kidnappade" mig den dagen, dvs. att han inte lät mig åka hem för att gå i skolan utan ringde min lärare och sa att han skulle fria till mig. När vi hade ätit upp frågade Jonathan om vi inte skulle ta och göra paret till vänster lite avundsjuka...och jag fick fyrtio miljarder fjärilar i magen på i samma stund som han sa det. Han sa hur mycket han älskade mig och att visste att det här var det enda rätta att göra, att han aldrig skulle kunna känna så här för någon annan än mig. Sen gick han ner på knä och visade mig den vackraste ringen någonsin. Jag trodde att vi skulle köra på vanliga guld ringar men icke han! Han hade lagt ner x-antal tusen på en ring i vitt guld med 7 st glittrande diamanter (och vips så vaknade materialisten i mig och vrålade yeeej!).
Det var helt underbart, trodde inte att han skulle fria på vår årsdag för att det skulle vara för uppenbart...och på sätt så blev det ju en liten överaskning att han faktiskt gjorde det :)




Och snart bär det av till Egypten..sol, värme..gött. Ska väl bli skönt att komma ifrån julen i Sverige för ett år men samtidigt så suger det eftersom jag så sällan träffar min familj. Vill vara hemma också...Det får bli nästa år istället.
Och på lördag blir det jul på liseberg...ska se om jag kan få några vackra kort från den tillställnngen också...det brukar vara så fint där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0