Städdag; forts.

Det blir inga efter foton förrens imorrn, Jonathan har haft sin kompis här och de har dratt fram lite grejer...plus att jag inte hann klart med allt. Meeeen, jag fick röjt det värsta, fixat disk, källsorterat, handlat, moppat, dammsugit, sorterat tvätt...ja, och lite små plock dårå. Jonathan blev glad iaf ^^ Så nu slapp jag att han satt och deppa hela kvällen igen :)

Har lirat World of Warcraft i snart 4 timmar, kanske inte det bästa med tanke på att jag måste plugga inför fysik provet men Jonathan hade en kompis hemma och ska jag plugga vill jag helst kunna svära högt ifred. Får ta igen det imorrn.

Imorgon ska jag vaccinera mig, för andra gången, mot Hepatit A och B, det behövs inför Egypten resan.

Har väl inte så mycket mer än så att säga så godnatt godnatt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0