Söndags kväll

Skulle ju egentligen suttit hemma nu med mor och bror i Göteborg men så bidde det inte för eftersom jag åt lite för snabbt och fick ont i magen och hade då ingen vidare lust att sätta mig på ett tåg hem. Men jag klagar inte, det är så väldigt skönt att sitta här med min älskling. :)
Igår var vi på Liseberg...det var väl sådär skulle man kunna summera det. Visst var det jättetrevligt men kvällen blev så stressig så vi hade inte tid att se allt det vi ville se. Jag får se om jag inte kan komma dit en gång till innan det stänger kanske. Har ju trots allt fritt inträde så svårt borde det ju inte vara att ragga med sig någon ^^
MEN det var väääldigt fint. Tycker att Liseberg blir så vackert med alla tända ljus. ^^
  

Hade tänk slänga in en liten julepuss också men kortet kanske inte var allt för smickrande så det behåller jag och gullet för oss själva.

Imorgon blir det plugg....mycket plugg, och så skolan förstås. Har legat på latsidan hela helgen...kanske inte det bästa men jag har bara inte pallat. Nåja, det är iaf psykologi lektion imorrn och det ska bli Jättekul :)
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0