Run Forest, run!

Woooooow! Ett litet mirakel inträffade imorse! Jag snörade på mig gymskorna och sprang i skogen hemma hos jonathans föräldrar (japp, vi är fortfarande här och vattnar och matar). Det var sååå skönt! Och jag gjorde det helt frivilligt. Jag vet att jag kommer ha något så förfärligt ont i mina skenben imorgon men det var det värt. Varför? För att det var gott att röra sig och det bästa: Det gjorde INTE ont i knäet, inte någon gång kändes det, inte en endaste gång. Kännde mig helt återställd ^^

Har fortfarande träningsvärk efter i förrgår, var och gymmade för första gången på en månad...usch vad jag börjar bli lat X) Men, men det får vi ta och fixa nu. Gymma 2-3 ggr i veckan tills dess att jag flyttar tillbaka till Göteborg och sedan tror jag det blir simmning och cykling i GBG, man får ta och variera det hela lite....plus att det är alldeles för dyrt att gå och gymma i bara ett halvår. Men vi får se antar jag.

Sista veckan på jobbet nu...det ska bli så skönt att få ta det lungt ett tag (ok, så jag har la inte direkt tatt ut mig på 50% tjänst men man blir gott trött). Enda nackdelen är att Jonathan börjar jobbet igen nu. Idag fick han åka in och ta ett extra pass för det var så mycket att göra. Stackarn...

 Panthenon....jag längtar tillbaka till Rom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0