Trött i hjärtat

Var och lämnade blod idag, de sa att jag hade låga järnvärden. Det kan ju ge en ganska så bra förklaring till varför jag har vart så trött och nere det sista nu. har knappt haft någon ork alls. Men jag fick lämna iaf för jag låg precis på gränsen (123, gräns vid 125). Å andra sidan hade de sjunkit från 134 typ så det är en del. Efteråt var jag heelt slut! det kändes som jag legat och kalvat en vecka typ, var så trött i benen så det var läskigt.

Fick två triss lotter men vann inget, blev inte miljonär den här gången heller X)

Men i alla fall, till rubriken. Det har vart en väldigt jobbig vecka. Först var det pressen men PA:t, sen kommer historian och astronomin snart. Jag känner att jag skulle vilja ha ett pluggfritt lov för en gångsskull. Visst, påsken gav vila, men inte psykisk. Det var fortf. det överhängande stressen om PA inläming osv.
Sedan har vi studenten, det är svindyrt, jag vill inte ens ta den och för närvarande är jag bara så less på att låtsas som om jag tycker att allt är jättekul.
Visst, Jonathan har rätt i att jag inte blir det minsta fri då jag gått ur gymansiet, och det vet jag, herregud. Men jag vet också att jag ,åste plugga ytterligare ett år och den stora frågan är helt enkelt om jag har ork eller inte? För helr ärligt så känns det inte så, jag orkar inte med läxor och jag är alltid två sekunder från att skolka en massa lektioner. Det känns inge bra kan jag säga.
Och sist men inte minst så har det även tankemässigt och fysiskt vart en jobbig vecka. Har haft en släng av anorektiska tankar och de satte sig ganska bra, det var inte kul. Plus att jag snart ska ha mens så vikten har ökat, humöret svängt och kroppen svulnat upp, precis som vanligt. Fast det är lite annorlunda för så här brukar det aldrig vara så länge. Också det blir en påfrestning och tillsammans blir det en del att tampas med.
Så tills allt det är har gått över så ber jag, kan inte någon bara ta mig härifrån och ge mig lite rum att andas?

Bara som en parantes så såg jag en jättefin video på Youtube igår...handlade om anorexia nervosa. Blev riktigt tagen faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0