"Sol och 3.7 grader varmt"

Det är faktiskt 3.7 grader ute, men efter igår kan jag inte direkt klassa detta som varmt...och det är ljust ute men int direkt solljus, för mycket moln. Så jag får helt enkelt ta tillbaka det jag skrev som rubrik.

Det är tisdag idag och som vanligt å har helgen tagit slut alldeles för fort. Spenderade helgen i Uddevalla förresten, det var min tur att åka upp denna veckan :P Det var så mysigt! Hade längtat halvt om halvt ihjäl mig efter det som Jonathan och jag pratade om dagen innan (som Ni vet) och ville bara kramas. Det fick jag ^^ Han kom gåeende och mötte mig på stationen (tog tåget) och vi kramades och pussades så det stog härliga till. Nå, det var mest han som kramde mig för jag hann inte sätta ner alla mina kassar, men ändå. ;) I den ena kassen fanns det förresten ett pussel och ett modellflygplan. Det blev inte av att vi gjorde något av det men nu finns det i alla fall där tills dess att vi har tråkigt. Gött!
Nå, men vi ska ta lite tidigare händelser också, från torsdag, och lite senare, från måndag (igår).
På torsdagen sprang jag och Liza på stan ett tag och tittade på kläder. Jag hittade ett par söta klänningar som jag ville prova, inför studenten, men orkade inte då och insåg senare att jag redan bokat biljetter så jag kunde inte gå dit dagen därpå heller. Nästa dilemma blev att mamma inte kunde följa med på hela nästa vecka och då skulle åtminstone en av dem vara slut eftersom de båda var på rean. Funderade ett litet tag och kom på vem jag hade glömt. Pappa. Så det blev helt enkelt han som fick följa med igår och titta. Fick tag i både en klänning till studenten och en till balen. Hel nöjd. Dock vet jag inte riktigt hur den vita ser ut på för jag hade mörka underkläder så det var inte så snyggt. Men klänningen är fin.
image26

Nice eyh! :)
Provade den vinröda (den är lite lite ljusare i verkligheten) tillsammans med en svart, halvt genomskinlig scarf. Det blev jättefint. Väldigt klassiskt.
Klänningarna är förresten inköpta på Seventies och Sasch Company i fall att i undrar. Jag älskar de kläderna som finns där, måste gå dit oftare!

Nej oj, nu drar klockan på, måste göra mig i ordning för skolan innan jag blir sen. Religion och historia....skiiiiit kul! (INTE).
 Ha're det gött!

(btw, nu är det faktiskt 4.6 grader! )


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att tävla om ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Ha en bra dag!

2008-04-08 @ 09:13:24
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Jonathan

Hej!

Om du inte redan vet de, så älskar jag dig!

2008-04-10 @ 12:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0