Måndag morgon


O'boy, o'boy, o'boy! Jag undrar om intagande av O'boy möjligtvis tillhör en av de sju dödssynderna?? Det är så sjukligt gott! Har druckit 4 stor glas denna morgonen, acckompanjerande av yoghurt, kex med apelsinmarmelad och massa russin....MUMS! Dock är jag så mätt att jag inte lär få i mig något annat förrens typ 15.00 X)
Det är lustigt egentligen, till frukost äter jag alltid yoghurt och frukt. Och när jag inte får någon frukt, som nu imorse, då MÅSTE jag ha socker! Det är förmodligen för att det är fruktsocker i äpplen men ändå det är gaaaalet.
(och då ska vi inte ens tänka på att jag åt sockrade flingor...något som jag annars undviker).
Försöker undkomma en del av mitt sockerbegär, äter sjuka mängder. För några dagar sen åt jag JÄTTEmycket godis och gick och gymmade med allt det i magen.
Note to self: Gör aldrig om det!
Det var nog det värsta jag vart med om! Jag mådde sååååå illa! Var nära på att kräkas hela vägen hem från gymmet (klarade bara en halvtimme). Det är en himla tur att jag har Jontahan att ringa annars hade jag nog fått panik (har en extrem fobi för att spy). Nej tack, aldrig igen. Jag menar ja, jag har hetsätit förr men denna känslan var nog en av de värre. vanlig heltsåtning brukar bara innebära vanligt illamåeende ett litet tag, ont i magen och svårt att andas. Detta var sjutti gånger värre...men jag får skylla mig själv som tog i så mycket, borde tagit det lugnare.

Har haft en underbar helg med Jonathan (som vanligt ^^). Vi var ensamma hemma hos pappa fram tills igår kväll. Gör gött! Dock har vi inte gjort så himelens mycket. På lördagen träffade vi som sagt mamma och gick och provade klänningar, hittade en typ 60 tals klänning. Det var väldigt enkelt men med ett snyggt skärp til lblir den nog najs till studenten. Dock är jag fortfarande helt kär i den på Sisters men den satt inte så bra dessvärre. Vet inte vad jag ska gör faktiskt, om jag ska köpa den med och kolla om man kan sy in den eller något. Jaja, vi får se vad jag hittar på antar jag. Efter klänningsprovningen drog jag och gullet runt lite på stan och glodde och efter ett tag var det dags för middag på donken.
Trott eller ej man jag åt faktiskt en hamburgare (efter en helsikesmassa övertalning från Jonathan...jag tycker fortfarade det kan vara jobbigt att äta sånt som jag inte vet innehållet i. Det var dock inte lika galet jobbigt som det var innan när jag var sjuk...mer ett litet irritationsmoment, men Jonathan fick mig att tänka på en massa annat så det var lungt...älskar honom SÅÅÅÅ mycket!)
På kvällen tog vi det lungt och jag pluggade lite grann. Vi kom i säng vid elva redan och vaknade också vid halv nio dagen därpå (när jag berättade det för mamma fick hon en smärre chock! ;P)
Älsklingen lämnade mig ensam hemma några timmar medans han drog till Wizard Games och jag pluggade och lyssnade på musik. Vid fyra tog jag mitt pick och pack och satck ut till Kville för att hämta honom...gick hela vägen, tog nästan exakt en timme...och sedan gick vi och åt på en Indisk Restaurang. MUMS! Grillad kyckling med ris...mmmmmmm! Gött! Sen stack vi hem och såg på Juno (total gullig film,..vilket innebar att vi också blev sådär gulligt sockersöta och väldigt glada...mys pys!)

image28

Men nu har han åkt hem och jag sitter här själv på morgonkvisten. Har glott några avsnitt på Scrubs och nu är det dags att återigen sätta näsan i astronomiboken och plugga inför onsdag.

image29

Have a nice day dudes & dudettes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0