Lunchrast

Börjar jobba snart men jag kan ju passa på att slänga in ett inlägg ändå.
Har precis ätit lunch och efterrätt...kakor och lite godis...mm. Men nu är jag äckligt mätt! Det är i sig bra för då slipper jag slänga ut pengar på att köpa mellis, kommer kunna hålla mig tills efter det att jaghar gymmat.
Har inte så jättelust att gymma idag, vill helst bara gå mut och gå eftersom det är så fint väder men det kommer det förmodligen vara hela helgen också och då är jag i Uddevalla så då blir det inget gym.

Har fått sjuttielva miljoner papper och stenciler i historian, I am dead meat!

Saknar min älskade! <3

Ja, nu börjar telefonerna ljuda.

Ha're gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0