Jag ÄLSKAR dig!

Skulle bara slänga in en snabb innan jag och gullet sticker ner till stan för att träffa mamma.

Jag älskar dig Jonathan! Jag älskar dig så mycket, och jag är så lycklig att du är här just nu och att jag får dela, ytterligare, en helg med dig. Så lycklig!
Vi har spenderat morgonen med att se 27 dresses och ligga och mysa i sängen. De sa i filmen att den bästa delen på ett bröllop är då brudgummen möter sin brud med ögon som utstrålar enorm kärlek. Jag och Jonathan log ikapp för vi visste/vet att det kommer bli exakt likadan när vi gifter oss, om än inte bättre (ja, jag kommer att ha kedjat fast honom så att han inte kan smita...fråga är bara vem som ska hålla fast i mig när jag får kalla fötter ;P)

Nej, men nu ska vi dra ner och leta studentkläning (den pappa köpte lämnade jag tilbaka för den satt inte så fint...men det blir förhoppningsvis en ny idag ^^)

Ha're gött!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hejsan!
Jag har en ny design på min blogg. Skulle vara trevligt om du ville titta in och skriva en kommentar om vad du tycker om den! :)

Ha en fin lördag!

2008-04-12 @ 12:32:28
URL: http://PROMENADE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0