"Det är du som får mitt hjärta att slå!

"Det är du som får mitt hjärta att slå, mitt blod att pumpa och får mig att vilja gå upp på morgonen. Jag älskar dig"

Jag älskar dig också Jonathan, så mycket, och jag bev så glad när jag fick det sms:t, så glad! Lika glad som jag blev när du ringde en snabb imorse, "bara för att säga att jag älskar dig". Jag log hela vägen till skolan och alla som jag mötte bara glodde på mig. Är det förbjudet att vara glad? Jag tycker folk borde le lite oftare och inte hålla inne när de väl har chansen. Precis som AC/DC en gång sjöng:
Smile and the world will smile with you
Det är fint uttryck och det borde göras lite oftare.

I övrigt då? Det har vart en mycket bra dag idag! Började sent så jag fick sova en del (gick faktiskt och la mig tidigt!). Det behöver jag. Har faktiskt sovit en hel del en i en veckas tid nu. Har vart sovtrött redan vid 22 varje dag. Otroligt! Kanske för att jag haft låga järnvärden eller kanske för att min stress nivå har vart lite väl hög (hög nog för att jag inte orkar med att göra något åt det).
I vilket fall, sov gött och hade en skön morgon. Historie lektionen gick ovanligt snabbt (fast det var å andra sidan "bara" 45 minuter) och sedan var det mumsig mat i bamba (spaghetti å MASSA ketchup! jummy!).
Slutade ju lvart över elva så det innebar att jag hade en hel del dötid innan jobbet började. Jag snackade med Jontahan i telefon (bara för det så längtar jag ännu mer! :P) gick en promenad och drog lite på stan. Snackade med pappa också och han sa att han och Elisabeth bestämt sig för att betala min studentklänning! tack så jättemycket hör ni! Vad glad jag blev! Och va skönt det var att slippa betala allt det själv, studenten är äckligt dyr! Det är sjukt att man måste slänga ut så mycket på en dag (och en kväll om man räknar med balen). Totalen blir minst 3000 om man lyckas hitta billiga kläder, galet, galet, galet! Nåja, det händer ju också bara en gång och kläderna kan man iaf använda igen :)
Lyckades i alla fall komma igenom rasten utan att köpa en massa sötsaker (köper alldeles för mycket varje dag...mår inge bra av det).

Nå, nu ska jag återgå till arbetet, annars kommer jag glömma bort att avsluta inlägget. Ha're göttans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0